מנהיגים יהודים, אמירטיס דנים כיצד מוסלמים ויהודים יכולים לעבוד יחד במפרץ

Published: June 7, 2021

דובאי, 7 ביוני 2021 (WAM) – דיפלומטים, מנהיגי הקהילה היהודית ואמירויות דנו כיצד מוסלמים ויהודים באזור יכולים לעבוד יחד כדי לתמוך זה בזה בארוחת שבת בהנחיית איגוד הקהילות היהודיות במפרץ (AGJC) ), רשת העם לאנשים של הקהילות היהודיות במדינות המועצה לשיתוף פעולה במפרץ (המועצה לשיתוף פעולה במפרץ), בסוף השבוע האחרון בדובאי.

השגרירה הודה נונו מבחריין, מרסי גרוסמן, שגרירת קנדה באיחוד האמירויות; ואיתן נאה, ראש המשימה של ישראל באבו דאבי, נכחו כולם ושוחחו עם הקבוצה, כך נמסר בהודעה לעיתונות שהגישה ה- AGJC ביום שני.

גרוסמן ונה’ה שיתפו את הקבוצה במסרים מעוררי השראה והתמקדו בהזדמנויות לחיים יהודיים באזור המועצה לשיתוף פעולה במפרץ. לאחר מכן התקיים דיון בהרכב הרב ד”ר אלי עבאדי של איגוד הקהילות היהודיות במפרץ וחברי הדירקטוריון השגרירה הודה נונו ואלכס פטרפרוינד מאיחוד האמירויות. השלושה שיתפו את תקוותיהם ואת חזונם לחיים היהודיים במפרץ בחמש השנים הבאות וענו על שאלות המשתתפים באמירויות כיצד מוסלמים ויהודים באזור יכולים לעבוד יחד כדי לתמוך זה בזה.

“ארוחת השבת של איגוד הקהילות היהודיות במפרץ הייתה תקופה נפלאה עבורנו לחלוק את רוח השבת עם חברינו ושכנינו האמיריים”, אמר הרב אג”ג, ד”ר אלי עבאדי.

“אחד האורחים שלנו שיתף שזו הייתה הפעם הראשונה שהיא חוותה שבת באיחוד האמירויות וכי היא מקווה שזו תהיה הראשונה מבין רבות. אנו מצפים לארח אותה לארוחות שבת רבות נוספות בעתיד”, הוא אמר. הוסיף.

הודה נונו הגיבה, ” איגוד הקהילות היהודיות במפרץ הושק בפברואר במהלך המגיפה, ובעוד שאירחנו תוכניות וירטואליות רבות לאלפי אנשים, רצינו לארח משהו באופן אישי כעת, כאשר מספר החיסונים גדל. חשבנו שבת תהיה ההזדמנות המושלמת. לעשות זאת. “

איגוד הקהילות היהודיות במפרץ הוא ארגון הגג של קהילות יהודיות במדינות המועצה לשיתוף פעולה במפרץ הבונות ומשפרות את החיים היהודיים באזור. בעוד שכל קהילה עצמאית, הם חולקים מטרה וחזון משותפים – שהחיים היהודיים יפרחו במפרץ לרווחת התושבים והמבקרים כאחד. איגוד הקהילות היהודיות במפרץ מפקח על תכנות ושירותים כמו בית דין של ערב, הסוכנות להסמכת כשרות ערבית, אירועי מחזור חיים ותוכניות קהילתיות אחרות.

CLICK TO READ ORIGINAL ARTICLE